Telefoniczna obsługa zamówień: 85 662 60 72


Często zadawane pytania.

Czy cena wyświetlana przy danym towarze obejmuje koszt dostawy?

Nie. Cena wyświetlana obok towaru określa jego wartość. Koszty dostawy zostaną uwzględnione oddzielnie na rachunku. Koszty transport można zobaczyć tu: Transport.

Czy można zwrócić zamówione towary?
Z towaru zakupionego w naszym sklepie możesz zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jednak tylko wtedy, gdy produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony a opakowanie jest nienaruszone. Zwrócony towar należy zaopatrzyć w otrzymany wraz z nim rachunek lub paragon fiskalny. Gwarantujemy zwrot kwoty odpowiadającej wartości produktu. Koszt dostawy nie podlega zwrotowi.

Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją. Jeżeli się zdarzy, że po otrzymaniu towaru wykryjesz w nim jakieś wady techniczne lub, że został on uszkodzony mechanicznie podczas dostawy niezwłocznie skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Otrzymasz wówczas niezbędne informacje jak postępować w danym przypadku.

Ile czasu będę czekał na transport zamówionych produktów?
Przy każdym produkcie napisany jest maksymalny czas realizacji danego produktu. Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów, jako czas realizacji bierzemy najdłuższy okres (14 dni roboczych).

Od kiedy jest liczony czas realizacji?
Czas realizacji zamówienia w przypadku płatności przelewem jest liczony od momentu zaksięgowania przelewu na koncie sklepu. W przypadku płatności przy odbiorze, dla zamówień złożonych do godziny 12.00 od poniedziałku do piątku – czas ich realizacji rozpoczyna się tego samego dnia: dla zamówień złożonych po godzinie 12.00 od poniedziałku do piątku oraz w weekendy, czas ich realizacji rozpocznie się następnego dnia roboczego.

Dlaczego nie otrzymałem paragonu/faktury wraz z towarem?
Sytuacja taka możliwa jest, kiedy towar dostarczany jest bezpośrednio od producenta do odbiorcy. Wówczas paragon /fakturę wysyłamy Pocztą Polską w oddzielnej przesyłce.

Jak często są wysyłane przesyłki?
Przesyłki Kurierskie wysyłane są codziennie o godzinie 13.00.
Przesyłki Pocztą Polską wysłane są w poniedziałki, środy i Piątki o godzinie 16.00.

Dlaczego przy płatności powyżej 500 zł brutto sklep odmówił mi płatności przy odbiorze?
Niestety, w przypadku przesyłki pobraniowej powyżej 500 zł brutto, warunki, jakie musimy spełnić wobec Poczty Polskiej czy też zewnętrznej firmy logistycznej są bardzo uciążliwe. Ponieważ zdajemy sobie sprawę z tego, iż może być to także dla Państwa utrudnieniem postanowiliśmy zrekompensować je oferując w zamian darmowy transport dla każdego zakupu dokonanego na kwotę powyżej 500 zł brutto.

Czy mogę kupić za pośrednictwem sklepu narzędzie, które nie znajduje się w ofercie?
Jak najbardziej, wystarczy tylko, że potrafisz zdefiniować producenta, oraz używaną przez niego nazwę narzędzia lub nr katalogowy producenta. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów.

Dlaczego sprzedajecie tak krótkie rynny i rury?
Ze względu na to, iż firmy organizujące naszą spedycję mają problem z dostarczaniem elementów o niestandardowych długościach. Jednak żeby wyjść naprzeciw potrzebom naszych klientów, możemy zorganizować transport naszych długich rynien na odrębnych zasadach. Aby omówić wszelkie szczegóły, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.

NEXMAR Sp. z o.o.

ul. Mickiewicza 67, 16-070 Choroszcz
tel. 85 662 60 72 lub 665 801 701
e-mail. bok@dachyonline.pl