Telefoniczna obsługa zamówień: 85 662 60 72


Informacje gwarancyjne

Gwarancja
Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe. Każdy sprzedawany przez nas towar posiada 2 letnią gwarancję producenta (chyba że producent wskazuje na dłuższy okres gwarancji).

Zwrot towaru
Konsument może zrezygnować z zakupu dokonanego na zasadach sprzedaży wysyłkowej, bez podania przyczyny, jeśli w ciągu 10 dni od daty otrzymania towaru zgłosi fakt odstąpienia od umowy oraz dostarczy zwracany towar do naszej firmy nie później niż 14-tego dnia od daty otrzymania towaru. Zgłoszenia chęci odstąpienia od umowy można dokonać przesyłając mail na adres bok@dachyonline.pl lub przesyłając pismo za pośrednictwem Poczty Polskiej lub faksem na numer 85 732 35 24.

Zwrot przyjmiemy tylko wtedy, gdy produkt nie nosi śladów użycia i nie został w żaden sposób uszkodzony, dotyczy to również oryginalnego opakowania. Zwracany produkt musi być kompletny oraz posiadać dowód zakupu (paragon lub faktura VAT).

Gwarantujemy zwrot wartości produktu. Naliczone koszty transportu nie podlegają zwrotowi (nie dotyczy zakupu dokonanego z bezpłatną dostawą kurierską). Pieniądze zwracamy przelewem na wskazane konto bankowe w terminie do 7 dni roboczych.

Reklamacje przesyłek
Reklamacje uszkodzonych przesyłek w trakcie transportu będą uwzględniane jedynie w przypadku przedłożenia protokołu reklamacyjnego sporządzonego w obecności kuriera.

NEXMAR Sp. z o.o.

ul. Mickiewicza 67, 16-070 Choroszcz
tel. 85 662 60 72 lub 665 801 701
e-mail. bok@dachyonline.pl